tiistai 26. tammikuuta 2010

hihhuli hei huolta nyt ei

Heipä hei karvakorvat ja pakkasukot tahi akat!

Ranskassa paistaa aurinko ja Satunnaisen Matkailijan verhot on ikkunan tiellä... Olen tietoisesti pitänyt vähän matalampaa profiilia kirjoituksissa ja nauttinut ranskalaisesta elämänmenosta.

Jos niitä ei nappaa järjestellä asioita niin ei mullakaan oo kiire. Alkuviikon oon nyt tehnyt rästiin jääneitä kouluhommia Suomen päähän ja vedellyt sitä kautta rasteja yli listoista.

Täällä on tosiaankin nyt viikon loma opiskeluista ja loma voi venähtää koska perjantaina on yleislakko joka voi sekottaa asioita ja pakkaa vielä enemmän...

Tässä kämpän lähellä piti olla pankki missä asiat hoituu englanniksi... kaikki vaihtarit kuulema asioi sielä ja hommat toimii!!!

Arvatkaa toimiko... no ei mutta mulla on torstaina tilinavaus ja vakuutus meetinki jonkun naisen kanssa kuka ei puhu sanaakaan englantia... jännää!

Tänään kun sen kans sopisin asioista niin puolet asioista mitä se kysyi meni toisesta korvasta sisään ja hävis sinne, eivät kuitenkaan löytäneet sinne missä ymmärrys tapahtuu!

Noh torstaina mulla on varmaan autolaina ja asunnonsäästö tili Ranskassa...

Muut vaihtarit ja niiden tukihenkilöt lähtivät Barceloonaan... kukaan ei ollut mulle infonnut tälläisestä mutta mä lohduttauduin että kun muut on koululla niin mä voisin paukahtaa Madridiin katsomaan Atletichon peliä.

Sielä voin sitten Isä-Pedron ja pikku-Pedron kanssa ihmetellä että miksi se Virkkunen niistä puhuu suorassa lähetyksessä...

Koulu hommat Suomeen on nyt pulkassa ja huomenna on kännykkäliittymän metsästys päivä... pitäisi varmaan onnitella itseään koska en ole ollut kouluhommien suhteen koskaan näin ahkera... Hommat ei olleet kuin noin kuukauden myöhässä.

Niin joo ja hauskoja sattumia jos purkissa lukee shampooing niin se ei välttämättä tarkoita että se on shampoota... olen nyt pessyt letin kolme kertaa jollain hoitoaineella... letti on paskanen mutta kiiltää kuin norpan nenä.

Ja mulla toimii tiskiharjana pieni vessaharja kun mistään kaupasta en ole sattunut löytämään tiskiharjaa... Mutta se on sitä multitaskinkia tai jotain!

Nyt asunnon itäsiipeen kaivamaan nenää joten moikka moi...

Satunnainen Matkailija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti