keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Hip hei ja hurraa Ranska...

Täällä ollaan, ytimessä!

Olen yrittänyt koko päivän pärjätä ranskalla mutta meikäläisen toinen lause on aina;
Je ne comprendre pas, Parle tu L'angles = vapaasti suomennettuna mä en tajuu, puhuks enkkuu?

Eilisen vuodatuksen jälkeen tämä päivä on ollut hyvä... Kolme tuntia sateessa kävelyä rinkka selässä ja reppu kainalossa pelkästään kuullakseni ettei mua oteta tänään vastaan ja mun paikallinen kontakti teki mulle oharit joten ei kämppää, ei sohva paikkaa eikä ymmärrystä...

Mä olen nyt ytimessä vanhassa kälyisessä hotellissa pari yötä joka syö mun matkabudjetista sen minkä säästin ryanairin lento kikkailuilla mutta tulipa nähtyä Frankfurt... Hotellissa on ilmainen netti ja palohälyytin joka pärähtää soimaan aina kun ratikka ajaa ohi eli noin 3 minuutin välein...

Huomenna menen taas koululle ihmettelemään ja jos käy huonosti ja englannin kielisiä kursseja ei järjestetä alan järjestelemään maitojunaa kotiin

Tälläistä täällä

1 kommentti:

  1. Hyvä Kalle, siitä se lähtee. Vaikeuksien kautta voittoon niin kuin sanotaan ja hiljaa hyvä tulee jne. Ei muuta kun patonkia sukkaan ja uutta matoa koukkuun. Pänä

    VastaaPoista