torstai 21. tammikuuta 2010

Uusi päivä ja uudet kujeet

Tänään on kaikki mennyt putkeen... koululla pahoiteltiin kaikkia väärinkäsityksiä ja mun yhteyshenkilö pahoitteli ettei hän voinut soittaa mulle kun hänellä ei ollut kännykässä rahaa, ihme ja kumma mutta se ilmeisesti vaikuttaa siihen ettei facebookissakaan pysty viesteihin vastaamaan?

Joka tapauksessa, kurssit todennäköisesti järjestetään ja minutkin sinne päästetään. Joten ei kai sitä maitojunaa nyt ihan vielä tarvitse tilata...

Kämppä asia on edennyt muutaman askeleen eteenpäin ja vaihtoehtoina olisi oma pikku yksiö tai kanadalaisen kanssa kimpassa asuminen (olen kaatumassa kanadalaisen puoleen mikäli kämppä on ok ja sijainti hyvä)... Lätkän olympia finaalista Canada vs. Suomi tulee todellinen trilleri...

Sen olen nyt huomannut niin täällä kun kysyy jotain niin saa yleensä vastauksen johonkin muuhun... Koululla ihmiset oli mukavia ja koulu oli mukavan oloinen vaikkakin mun opas piti mua jotenkin älyllisesti vajaavaisena (ei tarvitse kertoa 5 kertaan että heillä on kerrosnumerointi korvattu aakkosilla eli 1. kerros on a, 2. kerros on b ja niin edelleen... eihän siinä ole mitään logiikkaa)

Ensi viikko on sopivasti lomaa että tässä ehtii selvitellä asioita, mitään täällä ei voi tehdä jossei ole kämppää... En voi avata pankkitiliä koska minulla ei ole vakituista osoitetta ja en voi vuokrata kämppää kun minulla ei ole paikallista tilinumeroa eli kumpi oli ensin maalissa kananmuna vaiko kilpikonna?

Niin joo vielä opiskelu käytännöistä, yhden (1) kerran saa olla selittämättä poissa sen jälkeen paukahtaa kurssista nolla (0), jos myöhästyy yli 10 minuuttia tulee poissaolo ja kaksi myöhästymistä ilmeisesti vastaa yhtä poissa oloa... se pikkaisen kuumottaa kun mä en ole tullut kouluun ajoissa viimeiseen 29 vuoteen nytkin olin sopivasti 15 päivää myöhässä!

Terveisin occasionnel voyageur

ps. palohälyytin ei ole soinut tänään kertaakaan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti